dimecres, 4 de setembre del 2013

Cuscús... aquest cop sí!!!

Finalment, he trobat la fòrmula... espero que amb aquesta nova tècnica de preparació del cuscús que he descobert, no em torni a passar com sempre, que em queda un cuscús que no està a l'alçada... si bé el faig amb tot l'amor del món i m'hi esforço però és que quan no em queda massa fet (pastós i tot), se m'enganxa o bé, em queda cru.
Gràcies a un blog de cuina que trobo espectacular i recomano: No más de mamá (un secret: jo ja el seguia des que es deia No más tuppers de mamá). Té moltes receptes i molt ben explicades, a més, la presentació m'encanta. Total que gràcies a aquest blog, sembla que podré provar una nova manera de preparar-lo que espero que sigui la definitivaaaaaaaa.

Cuscús amb verdures, amb xai, en amanida, tabulé.... tremoleu que vinc!!!!!

Us deixo també el súper link, on s'explica com es fa la hidratació del cuscús, per tan...post amb recepta GRATIXXX!!!! Atenció, al punt 4!


Que vagi de gust!!!


2 comentaris:

  1. Me l'apunto!!! sobretot tenint en compte que avui he dinat un tupper de la mare!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje... a veure, a mi m'ha ajudat a fer algunes de les coses boníssimes que hi ha com veuràs, això sí.... jo quan ma mare fa paella... no hi ha ningú que la iguali i per tant, jo seguiré essent fidel al seu tupper de paella!

      Elimina

Digues, et llegeixo...