dimarts, 24 de setembre del 2013

Aniversari de festa!!!

Sóc molt afortunada.... estic passant un dia d'aniversari genial, amb aquells qui estimo i m'estimen i a més, no tothom pot dir que té festa cada any pel seu aniversari. I és que sí, ara fa uns quants anys, vaig arribar al món tal dia com avui, 24 de setembre.
Per tant, si bé, em queixo de les cues que faig cada dia per anar i tornar a treballar a la capital, els dies 24 de setembre, puc gaudir d'un dia de festa...i aquest any, de pont i tot!!! Total que aquí estic encantada de fer anys!!!!

De moment, tot genial i encara queda un sopar romàntic...això promet!



PD: un altre clàssic de cada any és recordar a la meva àvia els anys exactes que faig... sempre me'n posa de més o de menys, però... mai l'acaba d'encertar!

2 comentaris:

  1. Així que t'han muntat tot de concerts i actuacions de cultura popular per celebrar el teu aniversari, no està malament! Felicitats!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...