diumenge, 13 de novembre del 2011

Caps de setmana de descans i desconnexió

Així em sento en aquests moments. M'espera una setmana mogudeta, tot i que espero que no tant com les dues últimes. 
Des del canvi de feina que estic molt motivada, vaig a tope i estic "professionalment" aprenent molt i de fet, "no professionalment" també. La vida laboral i la relació amb altres persones a altres nivells, suposo que també m'està aportant força coses i coneixements a nivell personal. 
Estic contenta per la capacitat de DESCONNEXIÓ que tinc des que em vaig incorporar a aquesta feina. Quan hi sóc vaig al 200%, a tope, però també és cert, el cap de setmana aconsegueixo desconnectar com mai!!! I això és molt i molt bo... tot i anar cansada, els dilluns torno amb piles renovades, tot i que és cert que em passo el cap de setmana descansant i sense fer gaire activitat moguda. L'únic que em ve de gust últimament és estar-me a casa, mirar alguna pel·li o sèrie (avui una en anglès!) i fer llaaaaaaaaaaaaargues migdiades, llaaaaaaaaaaaaaaaargues reflexions i llaaaaaaaaaaaaaaaargues estones al sofà. Llegint, veient alguna d'aquestes sèries, etc. Ah i dedicant temps a temes creatius: dibuixar, manualitats, etc.... Amb això no vull dir que no em relacioni o no surti a comprar i demés....però entre que estic mirant força per l'economia i que no em crida gaire l'activitat frenètica... penso que estar a casa un dia com avui, plovent i fent una mica de fred...estic a la meva salsa!!!


2 comentaris:

  1. mmm, doncs m'hagués encantat tenir un cap de setmana com el teu. He estat fora amb els nanos d'excursió i torno baldada. què hi farem,... deixarem el descans per al proper, a veure si hi ha més sort.

    Me n'alegro moltíssim que estiguis tan contenta amb la feina i fora la feina.

    ResponElimina
  2. La part important és la desconnexió. Una feina exigent és molt estimulant, et deixa amb la sensació d'haver fet alguna cosa important. Però si te la portes a casa és fatal. Saber canviar el xip quan acabes, o els caps de setmana, és la clau. El que facis després en el teu temps lliure és el de menys, només importa que sigui el que et ve de gust fer.

    Paraula de verificació: unwork
    Més adient no podia ser!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...