dijous, 26 de maig del 2011

D'entrevistes...

Sembla que en la meva cerca de feina està havent-hi un punt d'inflexió...i és que en 2-3 setmanes hauré fet 3 entrevistes!!! Increïble però cert. La propera demà. Tot just ara m'han trucat per fer un canvi d'hora...hi hauré d'anar a les 9 enlloc de a les 10h com havíem quedat inicialment. 
I per part meva, preparant-la: pàgina web, cerca de continguts de l'empresa i de la meva persona de contacte, articles, etc...tot el que pugui trobar a Internet em facilitarà informació i sobretot, dades...simplement per tenir més SEGURETAT i TRANQUILITAT en el meu discurs de demà. És la clau per a fer una bona entrevista. Us ho dic jo que normalment sóc la que està a l'altra banda!!!je, je.
I responent a la resposta de molts: tu ho deus tenir molt fàcil per fer entrevistes perquè normalment és el que fas tu, no?
La veritat és que les entrevistes amb persones de l'àrea de RRHH són un pèl diferents: tots coneixem les regles del joc i això, com podeu imaginar, té les seves avantatges i alhora, els seus inconvenients.
La clau: tranquilitat, seguretat i confiança i ara, a nivell personal és el que per sort....crec tenir!!!

2 comentaris:

  1. Bé, no sé si és tard, però et desitjo bona sort. Em penso que això de tranquil·litat, seguretat i confiança no només funciona bé per les entrevistes de treball, és útil en la majoria d'aspectes de la vida!

    Jo també estic amb 1Q84! De moment m'encanta. Però posa-li una H a Haruki, dona!

    ResponElimina
  2. Ups sí!!! se me n'ha anat l'olla....sorry!!!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...