dilluns, 30 de maig del 2011

Avui...PLATGETA!!! Un pla improvisat i GENIAL!




Avui ens hem llevat amb un dia espectacular: SOL, CALORETA i ALEGRIA!!!
Alegria perquè estem vius, perquè vivim la vida amb SENTIMENT i EMOCIONS (eh Rits!!), perquè podem contactar amb com ens sentim i el que ens afecta, per bé o per mal, però en tot cas, ho vivim intensament i això ens ha de fer estar contents.
Avui espero la C per marxar cap a la platgeta, compartir un matí de "update", que fa gairebé un mes que no parlem a fons, per fer un banyet si s'escau i per tornar cap a casa i preparar un dinaret ben bo (sanet, que encara estic a dieta), però d'allò més gustós!
Com que la C ha tingut guàrdia aquest cap de setmana, avui té festa i ahir, en un pim-pam vam fer aquest pla: platgeta i dinaret.
Ni eleccions, ni dies lleganyosos (dissabte!!!) podran espatllar el dia de platgeta que espero amb ànsia!!! Aquest cop sí!

3 comentaris:

  1. Et semblarà bonic, alguns estem treballant! Mirant blogs, sí, però treballant!

    ResponElimina
  2. Oooooh! quina enveja!!!! a viure i sentir, i tant!!!! (jo em queixo però m'encanta en els demés!!)

    Per cert, jo la C la tinc a Viella treballant! vols dir que t'ha vingut a recollir? jejeje

    ResponElimina
  3. No us poseu així, que d'aquí poc espero no poder anar a la platja entre setmana...perquè em sortirà una molt bona feina i hi hauré d'anar el cap de sermana com tothom...quina gràcia que totes tinguem Cs a la nostra vida...això és que són bones amigues les Cs!!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...