dimecres, 9 de març del 2011

De Llibres!! La prestatgeria virtual!

Primer de tot, ho sé, si mirem la data de l'últim post he estat totalment desconnectada!!!!
Però he estat d'allò més activa: estudiar, creacions en feltre, en ganxet, taller de costura, ufff i fins i tot una entrevista en una multinacional!!! Mare meva! Però de posts...cap.

I ja que avui he estat d'allò més connectada, aprofito per fer propaganda de l'anobii, una web genial, entre xarxa social i booklog....bé, el millor és que cadascú ho descobreixi per ell/a mateix/a!!!
Ja us dic que jo ja hi tinc uns quants llibres entrats!!! La voleu veure?:

http://www.anobii.com/mbbllibres

4 comentaris:

  1. bentornada! pensava que t'havies fos! ara passo a mirar!

    ResponElimina
  2. Jo també el faig anar, i em va bé per anar classificant els llibres que tinc i els que em van deixant.

    ResponElimina
  3. Espero veure-us doncs per la llibreria!!! Xexu, em sembla que també en tens un bloc oi? Jo fa poquet que hi sóc, si tinc dubtes ja et demanaré! Merci!!

    ResponElimina
  4. ja veus que he vingut quan he pogut.

    A veure si tinc més estonetes per fer la meva prestatgeria. Tot i que els físics estan anant cap el Mas de Bondia, de mica en mica.

    A veure si tenim ocasió de queda algun dia.


    Una abraçada

    Alba

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...