dimarts, 19 d’octubre del 2010

Una funcionària eficient, tot s'ha de dir


Quan les coses es fan bé, també cal reconèixer-les. He anat a fer la meva gestió de compulsar el títol de la Llicenciatura i per la meva sorpresa, s'han donat tots els elements inesperats:

1.- No hi havia cua. Ha estat arribar i m'han atès al moment
2.- L'atenció ha estat correcta: ni molt ni poc però correcta
3.- La noia que m'ha atès ha estat ràpida i eficient

També cal dir que jo, dona previsora que sóc, duia fetes les fotocòpies que m'havien de compulsar i que llavors ja teníem el tram més dificultós de la gestió superat....però en tot cas, també sé reconèixer quan les coses es fan bé.

Oi que està "lograda" la foto del funcionari?? je, je.


1 comentari:

  1. t'estic aplaudint virtualment!!!! xq sempre se'ns matxaca tant!!! que està molt bé que algú reconegui que, de tant en tant, et trobes un bon funcionari

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...