dimarts, 12 d’octubre del 2010

Efectes de la meteorologia en l'economia domèstica...

Avui m'he llevat i després de veure ploure i ploure, de fet aquí fa dies que no hi deixa de fer...sembla que ha escampat una mica, fins i tot, hi havia una escletxa de sol. Tímid, dèbil, tènue...i jo que m'he calçat les bambes i apa-li! Cap al carrer!...allà semblava que el vent havia pres el protagonisme a les gotes d'aigua...un vent fresc, que et picava contra la cara i t'espavilava a marxes forçades. Ideal per a despertar-se en un dia de mandres eternes com és avui. Total que en el meu passeig "contra el vent", he descobert que algunes botigues eren obertes...i he tornat a confirmar una teoria que fa temps que em vaig formular: quan surts per comprar alguna cosa hi ha una alta provabilitat que no la trobis, però quan surts sense cap intenció de comprar res, és llavors quan trobes tot allò que buscaves (o no, però que en un instant se t'ha fet imprescindible tenir) i a la primera.
Total, podem resumir la meva sortida com a: 3 calcetes tipus coulotte que estaven d'oferta, una bossa amb el seu correponent moneder a conjunt, 1 bossa per la compra i 2 colònies que avui teníen el 30% de descompte....
I jo em pregunto després de comprovar l'estat del compte corrent ¿Serà millor que segueixi plovent per a la meva economia?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...