dilluns, 3 de maig del 2010

Primer dia de la meva nova feina

I avui, he començat de nou a la mateixa feina. Sona extrany i ho és. Per aclariments veure "Setmana de Reflexió".


I us preguntareu com ha anat? Doncs de la següent manera:
  1. Reunió amb el cap per plantejar què vol de mi en aquesta nova etapa.
  2. Reunió amb l'equip per plantejar-los què farà cadascú en la nova etapa i com ell espera que treballem
  3. Revisió de temes oberts
  4. Planificació
Com m'he sentit?


No gaire bé la veritat.

En primer lloc tothom em mirava de manera extranya i em preguntaven que com m'havien anat les vacances...imagineu la cara de circumstàncies que he posat jo...
Després, que el meu cap segueix en la seva tònica de "no te comuniques conmigo sino es para darme resultados, cualquier otra comunicación no la quiero".

Es curiós, perquè ahir van fer un reportatge a TV3 sobre la feina i els aspectes de l'empleat i la seva relació amb els cap, així com la manera que aquesta afectava a l'empleat...la veritat és que crec que ell se l'hauria d'haver mirat i aplicar-se el "cuento"...pero, no crec que se'l mirés ni se'l miri pas.

Aniré analitzant com va tot a partir d'ara...intento ser optimista però em costa bastant la veritat, però vinga, l'esperança és l'últim que es perd....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...