dijous, 13 de maig del 2010

Relativitzant...



Sí. Relativitzar crec que és la clau i la millor manera de fer-ho és recordant a cada moment què és el més important per cadascú.
La feina, els calers, les coses materials i tot el que de vegades ens amoïna i ens fa estar estressats, preocupats, no ens deixa dormir...no-res!
El que realment és important és viure i estar bé...però sobretot, assaborir el que tenim i jo...mira que em costa de vegades, però m'he proposat posar-m'hi a consciència: a ello, i de cap! I és quan estic millor, quan com ara, tinc per davant un cap de setmana ple de coses a fer que m'omplen: veure els amics, dinar pic-nic a la Ciutadella...teatre al vespre i diumenge una excursioneta!!!
Què més puc demanar???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...