dimarts, 27 d’abril del 2010

Setmana de reflexió

I jo, com tota la colla d'il·lusos que déu haver-hi, pensant que la setmana de reflexió era només per a preparar conviccions i raons per a la votació....
Doncs no! Ara es veu que no. No es limita a això si més no... M'explicaré: us parlo de l'esperada i mai celebrada reunió amb el meu cap. Jo li envio un email un dilluns des de fa 2 setmanes i em contesta que ens reunirem dimecres de 13 a 13'30h.
Preparo la reunió: faig fins i tot un guió perquè no m'enganxi i com sempre em canvii la truita i me l'endinyi del revés....total que arriba l'hora indicada i res de res. Ni reunió ni res... -"La haremos mañana" -
En aquest punt, jo ja ni tinc ganes de fer reunió ni de res. Evidentmen ni dijous, ni divendres....i així passa tota la setmana i la següent....
Però arriba divendres, un divendres 23 d'Abril, dia de Sant Jordi, de la rosa i del llibre....Entra per la porta, aviat per ser ell i per ser divendres i em crida al seu despatx.
Mitja hora, interrupció amb una reunió amb el Director General, reempresa i fins les 11'30h reunits.
Contingut i conclusions:
Ell porta la reunió i la paella pel mànec. Com sempre ho escriu tot en un paperet, tot ordenat.
Jo no puc ni parlar, només al final.
Em planteja que un cop arribats a aquest punt, ell només veu una solució per sortir de la situació: començar de zero.
Començar de zero és tornar-me a contractar, es definir maneres de treballar, és donar una nova oportunitat.
Però com tot, i més venint d'ell...és una arma de doble tall: tota persona nova, si no s'acaba d'adaptar a un lloc de treballi no dóna resultats, acaba per no superar el període de prova que tenim tots en una feina.
Dos anys i mig treballant junts i ara, parlant de superar períodes de prova...mare de Déu!!! però el millor de tot: quina altra opció tinc? Cap, marxar ja de l'empresa? NOOOOO!

Ho plantejo, a l'amore el mateix divendres que el pobre, em du a dinar amb rosa i llibre tot inclòs...i més tard, diumenge, als meus pares.

Primer de tot: visió positiva! És una oportunitat i he de pensar i crear la meva estratègia.
Recuperar la meva autoestima.
Analitzar els meus punts dèbils però també els forts i fer el meu mapa de ruta per treure el projecte endavant.
Prendre'm la setmana per desconnectar i pensar que puc i que tinc habilitats per fer-ho. I així ho faré.

Em diu que em pregui una setmana de la qual espera que canvii, que torni renovada i torni a una feina nova que comença amb data 3 de Maig.

Seré la nova Responsable, amb un equip que hauré de coordinar i amb unes tasques a fer i uns resultats a donar.

Aquesta és la meva setmana.


Us informaré dels meus avanços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...