dissabte, 17 d’abril del 2010

La felicitat es transmet: quina sort!!!

Avui, l'amore ha dormit poc.
...apunts, coca-cola, nervis... i cansament.

Després, fer voltes al llit, neguitós i com sempre, una abraçada darrera l'altra. A mi, que quan tinc son i em desperten sóc la personas més antipàtica i sabiosa de la terra i de tot l'Univers, m'atreviria a dir.

Però ha arribat l'hora i ...sí! Dels 3 temes, un era "esports". Aquest ha triat i tot ha anat com la seda. Els nervis hi eren però estaven a segona fila. A primera en canvi s'hi asseien, la confiança, la seguretat i una mirada fixa tot i que cansada...que ha pogut tirar endavant l'exposició i tot i que ajustat de temps, ho ha fet prou bé!

El primer que ha fet quan ha sortit, trucar-me i una veu contenta, desbordant, m'ha dit: ha anat força bé!

I ara penso...hem de compartir la felicitat, hem de fer més quan un està content....perquè ja són prous els moments tristos que, per sort, podem compartir....però demano que fem el mateix amb els moments de felicitat si us plau! Compartim-la perquè us confirmo que sí, es transmet!!! I després he estat i estic contenta per tota la tarda.

Felicitats amore...ja queda menys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...