dimarts, 2 de novembre del 2010

Uns deures molt complicats

Demà he de tenir preparats uns deures ben particulars. No són del curs del dissabte, ni del que faig Online, són deures que m'han posat a la sessió de dimecres.
Encara no m'hi he pogut posar i desde dimecres passat, serà que no he tingut temps.
Però en què consisteixen, deveu pensar?
Doncs en posar per escrit tot allò que puc arribar a imaginar de la meva vida al costat de l'amore. I tot, per què?
Doncs perquè en la imaginació hi ha els nostres desitjos i les nostres pors. En la imaginació (un punt més enllà de la sobre  "capada" realitat i consciència, hi ha lloc perquè surtin anhels, desitjos, fantasies...però també pors, temors, terrors...
Hi ha alguna cosa que em bloqueja i que no em permet avançar amb aquest tema: la vida al costat d'algú. I el que més por em fa? És un algú genèric o bé estic parlant de l'amore amb totes les lletres??
M'hi he de posar aquest vespre i veurem demà com ho interpretaré demà a la sessió.

A veure com va....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...