diumenge, 14 de novembre del 2010

Cap de setmana, de feina...

...I és que estic pagant, pagant el preu de la meva dèria per fer coses i més coses. Per no tenir mai prou amb el que tinc que he d'agafar i adquirir nous compromisos, noves implicacions, noves paraules...
I després perquè diguin que "el saber no ocupa lugar"... primera, SÍ ocupa lugar i segona, ocupa molt de temps, dedicació, anar a classe, després repassar els apunts a casa i preparar tot el referent a deures, treballs i ja no dic quan hi ha exàmens....Dons sí, parlo dels dos cursos que estic fent. Un d'ells acaba ara, el 27 de setembre. Presencial, a Barcelona, divendres i dissabtes al matí. L'altre Online, amb la Universidad Complutense de Madrid...jo tota una catalana, estudiant amb els de la Capital del Reino...però allà estic,a i el que fa la tecnologia!!! Bé, el tema és que he estat entre assistir al curs de Barcelona i preparant els treballs del curs de la Complutense....m'ha passat aquest cap de setmana volant...i demà sniffff, ja torna a ser dilluns! Quina llàstima! Sort que ara acabo ja l'últim treball d'aquest mòdul i podré fer alguna coseta més el cap de setmana vinent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...