dimecres, 29 de setembre del 2010

De Drets i de Vagues....què en dieu?

Estic una mica indignada. Ahir se'ns va comunicar a la feina que no havíem d'anar a treballar ja que hi havia "perill" a nivell de seguretat i era més que provable que no poguéssim accedir als nostres llocs de treball. Se'ns va posar per escrit que se'ns autoritzava a no anar a la feina sense cap perjudici econòmic (que no ens descomptaran res vaja) però que hauríem de "recuperar" o "bescanviar" el dia d'avui per un dia de les nostres vacances....i a mi no em sembla just.
Jo primer havia decidit fer vaga, però després de molt pensar-m'ho i buscar informació i més informació, a més de mirar la quantitat econòmica que se'm descomptaria, vaig decidir no secundar-la.
I ara, em trobo a casa, pensant que aquest dia l'hauré de tornar en un dia de vacances meves....tot perquè els piquets informatius que d'informatius no en tenen res, ja estaven ahir a les 20'00h abans que les persones de producció entressin al seu torn (21, 22 o 23h) fent la funció d'estorb més que d'informació...i ho deixessin tot ple de brossa entre altres activitats que diuen que van fer però com que no hi era, no puc assegurar que duguessin a terme.
Estic a favor del dret a fer vaga (és un dret constitucional!!! i gràcies a algunes vagues s'han aconseguit coses bones), però arribar al punt que no es pugui garantir la seguretat als treballadors que finalment no la volíem fer, em sembla que també vulnera el dret a no fer-la, no?. Què en dieu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...