dilluns, 6 de setembre del 2010

Canviem la realitat...de nou de vacances!

Suposo que és una pràctica comú. Un cop has tornat de vacances, intentes quedar amb família i amics que no has vist durant l'estiu. Fas un soparet i et poses al dia de la tornada a la feina (el pesat del teu cap, la que ha tornat morena, la que s'ha operat els pits, el que s'ha rapat al zero, etc...), per no parlar del més interessant: la revisió i explicació pertinent de fotos i annècdotes de l'estiu. Si ets dels que té detalls, també aprofites per donar els regalets o souvenirs que has dut del lloc on has estat.
Previ a la quedada en sí hi ha tot un procés de treball en el qual prepares tot un recull de...fotos, vídeos, el diari de viatge (qui el faci)...etc...

I jo em pregunto: realment, tenim ganes de veure aquelles persones amb qui hem quedat?, o el que realment volem és TORNAR a reviure els instants i els moments que hem estat feliços com anissos en aquell destí on hem passat les vacances???

Segur que una mica de totes dues coses, però jo ho confesso: tinc ganes de veure les amistats però encara tinc més ganes de fotre'ls el cap com un timbal de les anècdotes, les peripècies i les aventures vàries que he passat aquest estiu...

Això sí, la millor combinació és la de quedar amb algú amb qui has anat de vacances i fas un sopar, per posar en comú totes les fotos que tens...això ja és el súmum...i això va passar dissabte: em sembla que puc parlar per tots quan dic que, vam TORNAR a Menorca durant les 5 hores que vam sopar, xerrar i fer el passo de fotos!

En resum, és recomenable esmunyir-se de la realitat per reviure les vacances! Bones vacances doncs!!!

Us hi convido!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...