dissabte, 5 de setembre del 2009

Prova superada...però ja ha costat!

La primera setmana de feina (de fet només han estat 3 dies, per coses de calendari laboral m'incorporava dimecres)...finalment,ja ha passat.

I tela eh, amb la setmaneta!!! Sembla que entre canvis, reorganitzacions i caps amb les piles massa "recarregades" o l'altra opció: amb poca activitat sexual durant les vacances...vaja que s'han conjurat tots els elements per tal de fer-me passar una setmana que, més que preparar-me pel tancament de l'any i demés, em fa sentir que necessito marxar de vacanes de nou!!!
Horari a prendre pel sac, una son que em superava i que em durava tot el dia: Fent conya amb un company, comentàvem que no sabíem què sortiria més a compte, entrar la màquina de café dins el despatx o moure la cadira (per això tenim rodetes) i amorrar-nos a la màquina....els desplaçaments del despatx a la màquina no són precisament curts. I és que semblo una marmota: m'adormo per tots els racons (al sofà, aquest matí esperant per depilar-me...) quin desastre!!!
Total que espero recuperar forces i confio que la setmana que ve tingui una mica més de control perquè aquests 3 dies...tela, tela.
Ara, ja només penso en els3 dies de la setmana vinent que tinc un pla genial!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...