dilluns, 22 d’agost del 2011

Prova superada....per ara...

Ffff, ha estat dur...no tan al matí quan ha sonat el despertador, sinó més tard...en arribar a la feina i veure que ENCARA n'hi ha molts que no han tornat, veure que l'ordinador es resisteix a engegar (ell també ha fet vacances?), veure que els "caps" tenen energia tot i haver tornat avui també de vacanes....després quan he vist que marxaven a les 14h ho entès...no haver de currar a la tarda et deu donar una altra perspectiva del tema....
Correu apilonat, un parell de paquets dels quals només un era per mi...pols acumulada...com que a RRHH no s'hi entra sense clau, no han netejat, però coi que en 15 dies no pensava jo que hi pogués entrar tanta pols en un despatx com en meu.... total, que el més dur ha estat després de dinar (ai, a més no he pogut prendre el cafè del bar on vaig sempre perquè estan tancats per vacances...), i ara mateix....ara si m'assegués al sofà i engegués la tele, sé que duraria menys desperta que un carmel a la porta de l'escola...i és que és ara que em ve la soneta, una son dolça que després, quan havent sopat vagi cap al llit,  ja no la tindré, llavors serà com ahir: calor, sorolls, nervis per tornar a començar...ufff
Però millor no adormir-me ara que sinó, després encara em costarà més agafar el son i anirem fent la bola més grossa....
De moment però, ja hem passat un dia i amb prou bon resultat...per tant..."palante!" i demà serà un altre dia!! Ja hem fet un tros del camí!

PD: Foto baixada de Google - Imatges

Feliç setmana a tothom i en especial als que hem tornat a currar avui!!!

2 comentaris:

  1. No n'hi ha per tant, dona! Això de que és difícil tornar de les vacances és una cosa que es van inventar a la tele i ens ho creiem, però no deixa de ser la rutina de sempre, no pot ser tan complicat!

    ResponElimina
  2. Va dona, el pitjor ja ha passat!!!!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...