diumenge, 9 de gener del 2011

La Caixa dels Trons s'obre una micona...

Sí, he decidit que fruit del procés en què estic per estar millor amb mi mateixa, hi ha persones amb les que vull compartir La Caixa dels Trons...de vegades no ens veiem prou i altres, a mi em costa mooooolt dir les coses. Per això he arribat a la conclusió de que vull que algunes persones coneixin aquest raconet de mi, de la meva intimitat i de les meves reflexions...amb els "riscos" que això comporta i amb les avantatges també.

Per tant, benvinguts i benvingudes sigueu!!!

Aprofito aquest post, per deixar mostra de la meva primera creació dins de la col·lecció "Nenes mones" que serà una col·lecció d'agulles de feltre feta amb moooolt d'amor!

Gràcies per ser-hi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...