dissabte, 25 de gener del 2014

Època de recolliment

Serà que amb el grip tampoc no estic per sortir a pujar muntanyes, però.... m'adono que en aquest sentit, tinc ganes de quedar-me a casa, de recolliment. És el que em demana el cos i també el cap.
I no m'avorreixo, no. Primer que hi ha un munt de coses per fer i hi ha un munt de coses que vull fer... que evidentment normalment no són coincidents.

Gaudir d'estar-me a casa i de fer coses per a mi i que vull fer.... és "lo más" que diuen els castellans.

Us convido a tastar-ho... cadascú amb la moderació que consideri.... potser descobriu o us redescobriu coses interessants.
                                                                   Pd: Ni tinc peus d'home, ni tinc un fill, ni tinc llar de foc. 
                                                                   Però com a imatge (font Sr. Google), és la que millor descriu
                                                                   el que vull transmetre.

1 comentari:

  1. La foto és realment encantadora. Jo el que et diria és que en aquest temps de recolliment aprofitis per acabar Victus, hehehe!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...