dimarts, 18 de gener del 2011

Reunió de tancament

Avui m'he reunit amb el meu cap. M'ha fet esperar fins a l'hora de dinar...quins coll...Però m'és igual. He sigut valenta i li he demanat tot el que havia preparat i ha dit que sí a tot. Encara estic sorpresa. I és que suposo que ell també està preocupat.
Així doncs: dia de finalització, el 31 de Gener.
Tema comunicació solventada, tema contacte amb proveïdors també solventat, tema motiu sortida també.
Penso que cal veure aquests dies com anirà però penso que serà bo.
Després he quedat a dinar amb els meus pares i els ho he explicat. Han estat contents.
I jo, encara més!!!
Ara ja tinc ganes de passar pàgina i de seguir per un altre camí. Ho necessito.


3 comentaris:

  1. Sort i que trobis un camí diferent i bo per a tu!

    ResponElimina
  2. Sempre és bo sortir d'una feina amb elegància. Mai se sap què pot passar en el futur.
    Que tinguis molta sort en el camí que comences.

    ResponElimina
  3. fa temps em van dir que tot canvi sempre era per a millor. Segur que serà així!!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...