dijous, 2 de setembre del 2010

Tornar a la feina no em senta bé

I és que porto dos dies de feina i estic feta un cromo. M'explico:

1.- Tinc una urticària que em pica tota la zona del coll per davant. Són uns petits-minúscols granets que piquen horrors!!! Per no dir que m'hauré de posar un mocador de lo mona que estic. Al·lèrgia a la feina potser? No comments.

2.- Ahir tenia una picor a la gola que aquesta nit, s'ha anat aguditzant. I avui: Mal de cap, malestar i sobretot TOS, MOLTA TOS i no d'aquella de nena fina no...al contraeri la veritat, més aviat és una tos de camioner que té tela! Total que cap al metge en sortir de la feina....doncs la broma m'ha costat antibiòtic per 7 dies i xarop per la tos!!!

Definitivament: No hi ha res com estar de vacances!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...