dilluns, 27 de setembre del 2010

Feliços 33!

33? Qui? Qui fa anys? Jo mateixa, ja n'he fet 33 i és que el 24 de setembre de 1977 vaig arribar al món, fent una mica de soroll...la meva mare encara ho recorda...estava d'"antojo" de menjar peix fregit i apa doncs: peix fregit per sopar i una partida de cartes....total que a les 11 del matí següent vaig treure el nas d'aquell món càlid i segur. Vaig arribar amb una d'aquestes tempestes que sol fer per La Mercè a Barcelona....ara que ho penso: jo sempre envoltada de llamps i trons, ja veieu.

Avui dia, valoro la vida que he tingut fins ara i he de dir: han estat uns 33 feliços! I estic tan contenta de que hagin estat així que me n'he de recordar més sovint.

Divendres, després de la feina, una gran sorpresa....sense ensumar-me'n res, vai anar a buscar a l'amore i en obrir la porta, tot van ser llums, crits i serpentines!!! Quina il·lusió! Mai havia tingut una Festa Sorpresa!

Vull donar les GRÀCIES a tothom, per contruir a pensar en què són uns 33 molt feliços!!!

2 comentaris:

Digues, et llegeixo...