dissabte, 11 de setembre del 2010

Dia 1r d'una nova etapa

Avui és el Dia primer d'una etapa en què em començo a estimar més, en què penso més en mi que abans, en què tinc la prioritat ben clara: jo.

...i és que una de les maneres de fer-ho és amb la nova alimentació/dieta/tractament que em proposo per perdre pes de manera controlada i supervisada per una metgessa experienciada en aquest tipus de pacients. Tinc un sobrepès que vull "eliminar" però per sempre. Estic cansada de dietes i efectes rebots, cansada que cada cop pugi més de pes i tot i que quan m'hi poso, baixo, acabo per anar-ne guanyant més i més de manera gradual.

Avui la meva alimentació canviarà i espero que tot i que em costarà habituar-me...me'n sortiré perquè aniré veient els resultats.

Consells per a l'inici d'una dieta com aquesta:

1.- Ser constant
2.- Parlar amb els altres i explicar-los-ho: "nois, si em convideu a sopar em duré de casa el meu i disculpeu que no us convidi jo a casa perquè el que està clar que no faré és cuinar coses bones i suculentes per tot i jo menjar el meu me platet a part.

Serà difícil però... penso que ho aconseguiré.

Us aniré explicant 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...