dimecres, 27 de novembre del 2013

Doncs a mi... m'agrada el Nadal!!!

L'altre dia van començar a encendre l'enllumenat de pobles i ciutats... tot engalanat i preparant-se perquè d'aquí poc menys d'un mes és Nadal.
I n'hi ha que ja es queixen, que si l'enllumenat és una despesa innecessària, que si el Nadal és consumisme, que si sembla que només hi hagi solidaritat per aquestes festes....
Jo no ho penso. Per mi el Nadal és una època maca, per gaudir de la família, per dedicar-nos temps i estar junts més que en altres moments perquè potser no tenim aquestes mini-vacances que ara vindran....
Nosaltres no som gaire de regals, però a mi, m'agrada fer alguns detallets ideats i pensats per cadascú dels que seiem a la taula... dibuixos, algun poema, un conte, unes galetetes... coses que puc fer jo mateixa sense gaire despesa i que és única per cada persona a qui la hi preparo.
Fins a cert punt em molesten aquests que tot el dia es queixen del Nadal... mira, és una època que hi és i sí que és cert que són moments en què trobes a faltar als que ja no hi són... d'altra banda però, si estàs en una casa amb criatures, suposo que ha de ser espectacular, veure els ullets dels petits amb la quantitat de coses màgiques que passen en aquests dies.... no sé si deu ser que en mi encara hi ha aquell esperit de nena?

Però ho dic ben alt i clar: a mi m'agrada el Nadal!

                                                                                         Foto extreta del Sr Google

4 comentaris:

  1. Aquí un que el Nadal no li diu res de res. Però a banda d'això, que és respectable, com que a tu t'agradi, l'únic cosa que et posaré en dubte la dius tu mateixa. Per Nadal queda un mes sencer, és un fet. Per què ens obliguen a celebrar-lo des d'ara ja, si no hem entrat ni a desembre?

    ResponElimina
    Respostes
    1. La diferència rau en si el Nadal ens agrada o no. Si no ens agrada, ens obliguen a celebrar-lo com dius, si en canvi sí que ens agrada... doncs ens hi posem quan abans millor a celebrar-lo per tal que duri una micona més. Per mi és un plaer posar-m'hi. Aquests dies ja m'organitzo per planificar-ho tot: detallets, cuines especials, etc. Són... maneres de veure-ho. ;-)

      Elimina
  2. Doncs que no et treguin el Nadal!

    T'he de confessar que a mi, normalment, el que m'agrada més és el temps d'advent, el d'abans del Nadal. Però en canvi, aquest any, em fa molta mandra que s'acosti. Ja? Cal? Suposo que és el normal, xò aquest any m'ha agafat en fred.

    Ens ensenyaràs els detallets? Sempre son molt benvingudes aquestes cosetes, son senyals d'amor.

    ResponElimina
  3. Clar que sí, en faré unes fotikos i les penjaré... vaja, ara quina pressió... ;)

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...