dimecres, 7 de desembre del 2011

A la recerca del temps últimament

Dissabte - Sí
Diumenge - No
Dilluns - No
Dimarts (festiu) - Sí
Dimecres - Sí
Dijous (festiu) - Sí
Divendres - Sí
Dissabte - ?¿?
Diumenge ?¿?
... aquests són els dies uqe he treballat. Jornades: de 10 a 12 hores aprox. Necessito temps per treballar (per acabar la feinada que em queda abans de tancar l'any) i necessito temps per descansar: dormo unes 7hores al dia (encara que hauria de dir a la nit, perquè és quan dormo), menjo ràpid (massa) i no tinc temps per llegir, per escriure aquí al bloc ni per veure els que m'estimo... em falta temps... en buscaré i sobretot, lliutaré per tal que no hi hagi només una cosa: només feina o només tal o qual... Cal que hi hagi coses vàries a la vida. En la variedad está el gusto... o això diuen.
Estic molt cansada i vaig estirant, em sol passar que en èpoques, això em passa factura i quan em relaxo...patapam! Refredat al canto, baixen les defenses i acabo per "enganxar-ho tot", qualsevol virus que corri per aquestes terres: "meu!!!" segur que l'enganxo jo!
Però va, és l'sprint de final d'any... o això em repeteixo cada dia quan em llevo i sento que se'm tanquen els ulls en anar cap a la feina.... però, fluixet em dic: "Ja queda poc, una mica més va!!".

2 comentaris:

  1. I és que és veritat, és la recta final de l'any, i d'aquí a poc tot s'acaba, estigui com estigui. Així que més val que estigui bé, l'esforç és necessari. Ja t'ho cobraràs després! És com el període d'exàmens.

    ResponElimina
  2. No és el primer post que llegeixo similar. Molts ànims!!! un esforç més i després, a descansar.

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...