dilluns, 13 de desembre del 2010

Pel·lis pasteloses de tant en tant

Sí, sóc una ferma defensora de les pel·lis pasteloses, roses o com li volgueu dir....ahir mateix, una mica creuada que estava i em vaig posar a veure a la Kate Winslet, a la Cameron Diaz i en Jude Law (que a més surt guapo, guapo en aquesta!) a TV3, la pel·li es deia algo així com The Holidays, bé...ara no ho sé segur, però el que és important és que vaig passar una bona estona mentre la vaig mirar. Riure, tendresa i mmmm....Nadals per enmig. Total que vull fer constar que de tant en tant, una pel·li pastelosa no només és necessària, sino que és molt recomenable!


3 comentaris:

  1. Jo afegiria que et trasllada a un altre món, lliure dels maldecaps d'aquest.
    Per una estona, va de conya!
    Jo també m'hi vaig enganxar.

    Ptns, Ari.

    ResponElimina
  2. i tant!!!! podria signar aquest post!!!! de fet, tinc un rànquing de pelis nyonyes per penjar al blog, però no m'acabo d'atrevir!!!!
    cal dir-ho ben fort, que son més que recomenables de tant en tant!!!!

    ResponElimina
  3. Noies, està vist que aquestes pel·lis van bé a tothom de tant en tant...Rits, va, comparteix el rànquing amb l'Ariadna i amb mi, que ara ens has deixat "intrigades"!!!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...