dilluns, 15 de novembre del 2010

Quina barra la companyia de la llum

Ja no saben com fer que els usuaris paguem per tot! no si...encara em sembla estrany que no haguem de pagar per respirar (de moment).

Total que la història és que la meva companyia de la llum s'ha dedicat a enviar cartes certificades als usuaris per tal de dir que si no tens un ICP (Interruptor de Control de Potència) que sigui acord al teu consum t'augmentaran la quota mínima 3 vegades més. I la qüestió és que jo tinc contractada una potència de 3,3Kw, mentre em dieun que si no vénen a precintar-me l'ICP amb la potència concreta em passaran a facturar 10Kw!!!...estic indignadíssima, sí perquè ara a les companyies de telefonia i Internet ja en tenim uns altres que s'hi sumen: els de la llum. El que està clar és que si abans de 20 dies no demostro que tinc l'ICP correcte passaré a pagar pel mínim de llum, el triple....però què s'han cregut que tinc una mansió o què? A veure que el pis es prou gran (86m2)...però potser en fan un gra massa, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...