dimecres, 13 d’octubre del 2010

Mòbil-dependent...què trist!

Avui m'he llevat i fins que no he arribat a la feina, no me n'he adonat: no tenia xarxa al mòbil, cosa que volia dir que ja s'havia activat la portabilitat i ja tenia la nova companyia...tot pintava de cara. De fet, ho tenia tot menys el mòbil que va amb la nova línia. Total que després de mig matí de trucades desesperants, la conclusió és que no hi ha altra solució: fins divendres no tindré mòbil. De què serveix tenir línia sense tenir mòbil? A no ser és clar que tinguis un mòbil lliure, que no és el meu cas.
I a mesura que anava passant el dia m'he adonat que sóc mòbil-dependent, jo que no en vaig tenir un fins que ja tothom en tenia i que sempre n'havia dit "pestes"...ara em veig, posant al facebook que estic sense mòbil, avisant als pares que no em truquin al mòbil i sobretot, patint per si la feina de la meva vida em truca i jo no puc contestar....què trist!

Per cert, algú sap si hi ha reunions per mòbil-dependents? Hi hauré d'anar segur!!!

PD: tots els operadors són igual de dolents!!! I els seus teleoperadors estan igualment entrenats per acabar amb la paciència de qualsevol!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues, et llegeixo...