dissabte, 7 d’agost del 2010

Canvi d'estat...temps a les meves mans!!

Sí, ahir a les 15h va començar el canvi d'estat. Es tracta d'un estat mental i físic.

No sé molt bé com descriure-ho: sensació, sentiment, realitat....difícil de descriure però totalment real i vivencial.

I és que JA ESTIC OFICIALMENT DE VACANCES i...m'estan sentant meravellosament!

Ara dins el meu cap l'únic que em pot arribar a preocupar i no crec que el verb més adient sigui "preocupar" és que el petit refreda que em va generar el cinema a la fresca d'ahir nit, no em duri gaire...

Quin nivell....i és que només penso en el bé que s'està sense anar a la feina!!!

I ahir a les 15:01 ja vaig donar per inaugurades les vacances amb l'operació que faig cada estiu i que marca un abans i un després:

El meu estimat rellotge va quedar a la tauleta de nit....per vacances no es du rellotge!!!!

El temps passa a estar a les meves mans!





BONES VACANCES a tothom, que les disfruteu!!!


1 comentari:

  1. aquest canvi d'estat encara no m'ha arribat, i mira que l'anhelo!!!!!
    desitjo que estiguis disfrutant moltíssim de les vacances merescudes!!!!!

    ResponElimina

Digues, et llegeixo...